Kuka Sinulta ostaa?

Monet ovat kiinnostuneita yrityksestäsi, mutta ostavia asiakkaita saisi olla enemmän. Määrittelemme millainen on sinun yrityksesi unelmien asiakas ja lähdemme määrätietoisesti hankkimaan potentiaalisia asiakkaita ja johdattamaan heitä kohti sitoutunutta asiakassuhdetta.

Kukkapelto, poimi oikeat asiakkaat

Kuuntele kohdeasiakasta

Pohdimme hyvin tarkkaan millainen juuri sinun yrityksesi kohdeasiakas on. Jossain määrin hänen kaltaisiaan on muitakin, mutta määrittelemme sen kaikkein kiinnostavimman asiakkaan ja henkilöimme hänet. Määrittelemme, mikä on se tarve, joka saa hänet saa ostamaan. Toisaalta pohdimme mitkä ovat hänelle oston esteitä. Sanoitamme ne asiat, joista hän haluaa kuulla ja niistä saat oikeanlaista sisältöä markkinointiviestintään. Käytän apuvälineinä visuaalisia palvelumuotoilun työkaluja, joiden avulla sinun on helpompi selvittää asiakkaan ajatukset.

Myyntisuppilo (sales funnel) on visuaalinen näkemys siitä, miten asiakkaita pyritään saamaan yrityksesi tarjooman äärelle. Asiakkaita lämmitetään suppilon alkupäästä loppupäähän ja saadaan heidät lopulta ostamaan Sinulta. Toimialasta riippuen suppilossa kulku voi kestää vuosia, joskus vain minuutteja. Minun kanssani selvitetään digitaalista myyntisuppiloa, jonka alussa asiakas ei vielä tunne sinua, mutta tutustuu yritykseesi somessa. Sen jälkeen rakennamme tavan saada kiinnostunut asiakas omaan unelma-asiakkaidesi joukkoon ja sähköpostimarkkinoinnin piiriin. Pikkuhiljaa oikeanlaisella markkinointiviestinnällä asiakasta ohjataan ostoon ja sitoutuneeksi asiakkaaksi, joka suosittelee hyvää kokemusta muillekin kaltaisilleen. 

Mikä myyntisuppilo?

Kirkastamme tavoitteesi, asiakkaasi ja markkinointi-sisältösi

Tarjoan oman liiketoimintasi kirkastamista kohdeasiakkaasi tavoittelemiseksi:

Työpajakokonaisuus kestää kokonaisuudessaan noin kuukauden ajan. Tapaamiset järjestetään joko kasvotusten tai verkossa. Käytän apuvälineinä Business Designin eli palvelumuotoilun työkaluja ja kirjaa ylös sinun näkemyksesi. Tuon esille myös omia ehdotuksiani ja ajatuksia ulkopuolisen silmin. Saat kaikki materiaalit puhtaaksi kirjoitettuina jokaisen tapaamisen jälkeen. Tapaamisten välissä saat myös tehtäviä, joita alustamme tapaamisessa ja seuraavalla kerralla käymme ne läpi.

Kertaus on opintojen äiti. Huolehdin sinusta vielä projektimme jälkeen 3 kk päästä, jolloin soitan sinulle ja kysyn miten olet päässyt asettamiisi tavoitteisiisi.

Kolmen tapaamisen  (á 1,5 – 2 h) sisällöt:

  • Kirkastat liikeideasi ja visiosi ja saavutat mielenrauhan, kun tavoitteesi nojaavat ydinliiketoimintaan
  • Aiheet, joita käsittelemme: 
    • Liikeidea ja missio
    • Asiakaslupaus
    • Brändi
    • Toimintaympäristö
    • Kilpailuetu
    • Arvot
    • Visio
    • Strategia ja tavoitteet
  • Määrittelet unelma-asiakkaasi, jotta viestintäsi helpottuu
  • Aiheet, joita käsittelemme: 
    • Asiakaskokemus
    • Unelma-asiakas
    • Oston esteet ja helpottajat
    • Erottautuminen
  • Pureudumme yrityksesi markkinointiviestintään ja valitsemme ne kanavat ja sisällöt, joista yrityksesi on aktiivinen
  • Aiheet, joita käsittelemme: 
    • Myyntisuppilo
    • Liidimagneetti
    • Kanavien valinta
    • Tavoitteiden asetanta eri kanavissa
    • Sisältöjen ideointi
    • Vuosisuunnitelmapohja

Työpajakokonaisuuden hinta 699 € (+ alv 24%)

Hinta sisältää tapaamiset sekä materiaalin ja työkalupohjat, jotka täytämme yhdessä tapaamisten aikana. Saat niistä huoneentaulut tulevaisuutta varten, kun haluat taas selkeytystä yritystoimintaasi.

  • Tilaa soittamalla tai lähettämällä viesti: pr@piiriin.fi

Erikseen voimme sopia myös osallistavasta luennosta yrityksen henkilökunnalle. Ehdotan mielelläni sopivia aihekokonaisuuksia! Soittele.

Ota yhteyttä - etsitään Sinun asiakkaat

Pidetään mielessä kohdeasiakas ja viestitään hänelle juuri niitä asioita joita hän haluaakin tietää. Anna minun auttaa sinua!

Piia-Riina ja asiakas
Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksyn evästeet” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä. View more
Cookies settings
Hyväksy evästeet
Evästekäytäntö
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksyn evästeet” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka internet-selain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeet asetetaan käyttäjän päätelaitteelle ainoastaan käyttäjän kutsuman sivuston mukana. Vain evästeen lähettänyt palvelin voi myöhemmin lukea ja käyttää evästettä. Evästeet tai muut tekniikat eivät vahingoita käyttäjän päätelaitetta tai tiedostoja, eikä evästeitä voi käyttää ohjelmien käyttämiseen tai haittaohjelmien levittämiseen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Evästeiden käyttökohteet ovat analytiikan, markkinoinnin, viestinnän tehostaminen. Evästeet jakautuvat alaryhmiin: toiminnalliset evästeet, tuotekehitys ja liiketoiminnan raportointi, mainonnan raportointi ja mainonnan kohdentaminen. Käytössä on joitakin palvelun toiminnan kannalta pakollisia kolmannen osapuolen työkaluja tai liitännäisiä. Tällaisia työkaluja ovat esimerkiksi sivustoilla olevat sosiaalisten medioiden tai videopalveluiden upotukset tai sosiaalisten medioiden jako- ja tykkäystoiminnallisuudet. Tällaiset kolmannen osapuolen liitännäiset saattavat lisäksi kerätä verkkopalveluiden käyttäjistä tietoja esimerkiksi sisällön suosittelemiseksi tai kävijämäärän seuraamiseksi. Voit halutessasi estää selaintasi käyttämästä evästeitä, poistaa tallennetut evästeet tai pyytää selaimeltasi ilmoituksen uusista evästeistä. Evästeiden käytön estäminen tai niiden poistaminen saattaa haitata joitakin sivustomme toimintoja. Voit lukea lisää evästeistä ja Suomen evästevaatimuksista viestintäviraston verkkosivustolta https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/toimintamme/saantely-ja-valvonta/luottamuksellinen-viestinta Varaamme oikeuden päivittää evästekäytäntöjä esimerkiksi palveluiden kehityksen tai pakottavan lainsäädännön vuoksi. Sivuanalytiikka (Google Analytics) lähettää tiedot eteenpäin Googlelle anonymisoituna, eivätkä ne sisällä yksilöiviä tunnisteita. Google Analytics, Google Ads-seurantakoodi ja Facebook-pikseli latautuvat sivustolle vain, jos hyväksyt analytiikka- ja markkinointievästeet. Voit muuttaa evästehyväksyntääsi analytiikka- ja markkinointievästeille alla olevasta painikkeesta. Muuta hyväksyntä analytiikka- ja markkinointievästeille
Save settings
Cookies settings