Haluat saada selvät sävelet yrityksesi markkinointiin?

Eli löytää yritykseesi suunnitelmallista, selkeätä viestintää , jolla houkuttelet sinusta kiinnostuneita asiakkaita ostoksille?

- Olet tullut oikeaan paikkaan -

Törmään liian usein verkossa seuraavankaltaisiin ongelmiin

❌ Some-tilillä näkyy heinäkuussa viimeisin postaus: Hyvää joulua asiakkaille ja yhteistyökumppaneille!
❌ Joudun 404 -error sivulle, johon olen klikannut yrityksen sivuilta
❌ Kuulen kaverilta yrityksen palvelusta mutta verkkosivuilla viestitään ihan jostain muusta

Nämä asiat eivät rakenna luottamusta eikä suoranaisesti innosta ostamaan.

Piia-Riina selkä seinää vasten

Hei, olen Piia-Riina ja kutsun Sinut ”Markkinoinnin perustukset kuntoon” -koulutukseen.

Koulutus on yrittäjälle, jotta löytäisit sen oikean tavan viestiä omille asiakkaillesi, oikeissa kanavissa ja oikea-aikaisesti.

Vastaukset ovat sinulla, autan kaivamaan ne esiin ja rohkeutta viestimään niin, että yrityksesi kasvaa haluamaasi suuntaan. 

Perustukset kuntoon -valmennuksen sisältö

Koulutus on 1 kk mittainen matka liiketoimintaasi. Tämä sopii yrittäjälle, jonka polku on vasta alkamassa tai jo jonkin matkaa kuljettu.

Otamme ohjat takaisin itsellesi, jos yrityksen kehittyessä fokus viestinnästä ja ote tavoitteista on kadonnut. Määrittelemme unelma-asiakkaasi ja pääset pohtimaan perinpohjaisesti sitä viestiä, jonka asiakas haluaa sinulta kuulla. Keskitymme siihen, mikä on yrityksesi olemassaolon tarkoitus, mitkä ovat liiketoimintasi tavoitteet  ja miten kerrot asiakkaallesi, että olet  hänelle sopivampi kuin kilpailijasi.

Mitä valmennuksessa ei käsitellä?

Valmennus on tarkoitettu omasta liiketoiminnasta ja markkinoinnin kehittämisestä kiinnostuneille yrittäjille, jotka pohtivat liiketoiminnan suuntaa. Valmennus sopii myös yrityksen perustamista pohtiville. 

Tämä ei ole verkkokurssi, joka sopii jokaiselle, vaan tutustun sinuun ja tarpeisiisi ja olen käytettävissäsi  koko syyskuun ajan. Lisäksi huolehdin sinusta vielä valmennuksen jälkeen, soitan sinulle 3 kk kuluttua ja palautan mieleesi valmennuksessa itsellesi asetetut tavoitteet.

Valmennuksessa ei tehdä liiketoimintasuunnitelmaa, kannattavuuslaskelmia eikä muita yritysneuvontaan liittyviä asioita. Niistä löydät tietoa esimerkiksi Yritys-Suomen sivuilta. 

tienristeys

Autan sinut peruskivesi luo ja yhdessä kiillottamaan ja säihkymään ulospäin

Sinulla on timanttinen liikeidea ja upea konsepti. 

Minä olen valmentajana auttamassa näkemään sen asiakkaan silmin. Olen itse tehnyt pitkän uran teollisuustuotteiden myyjänä ja opiskelin digitaalisen markkinoinnin tradenomiksi vuonna 2020. Sen jälkeen olen auttanut pieniä yrityksiä markkinoinnin erilaisissa tehtävissä. Janoan uuden opiskelua ja digimarkkinointi antaa siihen mahdollisuuksia koko ajan. Koen, että kun yritykset peruspilarit ovat kunnossa ja tavoitteet tiedossa, markkinointiviestintä eri kanavissa sujuvoituu ja monipuolistuu kuin itsestään. Peruspilarit liiketoiminnassa ovat missio, visio, tavoitteet, brändi ja asiakastuntemus. Niiden kirkastuttua sisältöjä on helppo luoda eri kanaviin, tiedotteisiin, mainoksiin, ihan mihin vain.

Valmentajana olen :

  • Kuunteleva mutta jämpti.
  • Avoin ja toisia ihmisiä kunnioittava.
  • Rohkea ja kannustava.
  • Tavoite-orientoitunut, pidän huolta että sinäkin sitoudut tavoitteisiisi.

Valmennuksen sisältö:

Aloitamme tunnin mittaisella keskustelulla, jotta tulemme tutuiksi ja tiedän millaisen liiketoiminnan parissa työskentelet. 

Valmennuksen eteneminen:

Ensimmäinen valmennuskerta:
Kirkastat liikeideasi ja visiosi ja saavutat mielenrauhan, kun tavoitteesi nojaavat ydinliiketoimintaan
Aiheet, joita käsittelemme: 

  • Visio, missio, strategia ja tavoitteet
  • Työkalupohjat täytettäväksi -> lähetys täytettynä minulle etukäteen

Toinen valmennuskerta:
Määrittelet unelma-asiakkaasi, jotta viestintäsi helpottuu
Aiheet, joita käsittelemme: 

  • Brändi, unelma-asiakas, myyntisuppilo ja ostopolku
  • Työkalupohjat täytettäväksi -> lähetys täytettynä minulle ennen valmennuskertaa

Kolmas valmennuskerta:
Pureudumme yrityksesi markkinointiviestintään ja valitsemme ne kanavat ja sisällöt, joista yrityksesi on aktiivinen
Aiheet, joita käsittelemme:

  • Digikanavat, sisällöt eri kanaviin ja vuosisuunnitelma
  • Saat suunnitelmapohjia sekä työkaluja sisältösuunnitelmien tekoon

Noin 3 kk päästä puhelu kanssasi, kertaus tavoitteistasi ja suunnitelmia tulevaan.

Markkinoinnin kirja ja kynä

Markkinoinnin perustusten ollessa jämerät
et enää pohdi viikottain mitä kerrot yrityksestäsi

Kerron sinulle yleisen ongelman yrittäjien markkinoinnissa. Ensin perustetaan sometilit ja verkkosivut. Ajatuksena on päivittää ”sitten joskus” tai ”kyllä niitä ajatuksia joskus tulee…”

Ei muuten tule.

Jos et anna aikaa suunnittelulle ja sille, mitä oikeasti haluat yrityksestäsi viestiä, millaisia asiakkaita haluat puhutella ja miten lupaat palvella asiakkaitasi verkossa.

Kun satsaat tähän valmennukseen, saat suhteellisen lyhyessä ajassa omat ajatuksesi yrityksesi markkinoinnista järjestykseen ja saat markkinoinnin sisällöt kuntoon.

Lupaan, että kivi väistyy rinnaltasi ja saat energiaa oikeanlaisen sisällön tuottamiseen. Et tarvitse siihen muuta kuin kolme aamua sekä ajatustyötä sen verran kuin itse haluat aikaa yrityksesi eteen panostaa. Olen tukenasi koko valmennuksen ajan.

Ilmoittaudu mukaan

Saat:

  • Alkukartoituspuhelun, joka adaptoi sinua (ja minua) tulevaan.
  • 3 valmennuskertaa á 2 h noin kuukauden sisällä
  • Työkaluja ja suunnittelupohjia jokaisen valmennuskerran jälkeen sähköpostiisi
    • Visuaalinen lähtöasetelma
    • Business Mobel Canvas
    • Lehden kansi -harjoitus
    • Visio -pyramidi
    • Unelma-asiakas
    • Gains & Pains
    • Myyntisuppilo
  • Valmennuskertojen materiaalit kertausta varten ja yhdessä pohditut asiat kirjattuna
    • Future and Back
    • SMART -tavoite
    • 4 Koon metodi hissipuheelle
    • Brändi, asiakaslupaus 
    • Markkinointiviestinnän sisältösuunnitelma
    • Tekoälyn hyödyntäminen sisältöjen suunnittelussa
    • Digikanavien sisällöt
  • Tsemppauspuhelun 3 kk päästä, jossa palataan tavoitteisiin 


 Valmennuksestani sanottua: 

”Olet hyvä kuuntelemaan ja kuulemaan. Tuputat hienovaraisesti ja ohjaat napakasti seuraavaan vaiheeseen. Ja vaadit myös tekoja. Ja on todella hyvä tunne siitä, että tämä työni ei ole turhaa ja minulla on mahdollisuuksia onnistua.”
 
Hannele, Kierrätyskuningatar

Hinta ja tarjous:

  • Peruskivi kuntoon -valmennuksen hinta on 699 €/osallistuja (+alv 24%)  
  • Saat minulta laskun, jonka voit vähentää yrityksesi verotuksessa. 
  • Kuvassa vietän työhyvinvointipäivää sienimetsässä Kaisan kanssa, jolla on luontolähtöisen hyvinvoinnin yritys Naturested. Yrittäjäystävän kanssa on mielekästä osallistua yhdessä myös valmennukseen ja tarjoankin 100€ alennuksen molemmille ystävyksille, kun tulette valmentautumaan yhdessä. Saatte yhdessä niin paljon enemmän! Kutsu siis ystäväsi kehittymään yhdessä!
Kaverin kanssa

Jäikö kysyttävää?

Jos jäit vielä miettimään olisiko tämä valmennus sopiva juuri sinun tilanteeseen, jutellaan. 

Piia-Riina osoittaa sormella
Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksyn evästeet” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä. View more
Cookies settings
Hyväksy evästeet
Evästekäytäntö
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksyn evästeet” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka internet-selain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeet asetetaan käyttäjän päätelaitteelle ainoastaan käyttäjän kutsuman sivuston mukana. Vain evästeen lähettänyt palvelin voi myöhemmin lukea ja käyttää evästettä. Evästeet tai muut tekniikat eivät vahingoita käyttäjän päätelaitetta tai tiedostoja, eikä evästeitä voi käyttää ohjelmien käyttämiseen tai haittaohjelmien levittämiseen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Evästeiden käyttökohteet ovat analytiikan, markkinoinnin, viestinnän tehostaminen. Evästeet jakautuvat alaryhmiin: toiminnalliset evästeet, tuotekehitys ja liiketoiminnan raportointi, mainonnan raportointi ja mainonnan kohdentaminen. Käytössä on joitakin palvelun toiminnan kannalta pakollisia kolmannen osapuolen työkaluja tai liitännäisiä. Tällaisia työkaluja ovat esimerkiksi sivustoilla olevat sosiaalisten medioiden tai videopalveluiden upotukset tai sosiaalisten medioiden jako- ja tykkäystoiminnallisuudet. Tällaiset kolmannen osapuolen liitännäiset saattavat lisäksi kerätä verkkopalveluiden käyttäjistä tietoja esimerkiksi sisällön suosittelemiseksi tai kävijämäärän seuraamiseksi. Voit halutessasi estää selaintasi käyttämästä evästeitä, poistaa tallennetut evästeet tai pyytää selaimeltasi ilmoituksen uusista evästeistä. Evästeiden käytön estäminen tai niiden poistaminen saattaa haitata joitakin sivustomme toimintoja. Voit lukea lisää evästeistä ja Suomen evästevaatimuksista viestintäviraston verkkosivustolta https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/toimintamme/saantely-ja-valvonta/luottamuksellinen-viestinta Varaamme oikeuden päivittää evästekäytäntöjä esimerkiksi palveluiden kehityksen tai pakottavan lainsäädännön vuoksi. Sivuanalytiikka (Google Analytics) lähettää tiedot eteenpäin Googlelle anonymisoituna, eivätkä ne sisällä yksilöiviä tunnisteita. Google Analytics, Google Ads-seurantakoodi ja Facebook-pikseli latautuvat sivustolle vain, jos hyväksyt analytiikka- ja markkinointievästeet. Voit muuttaa evästehyväksyntääsi analytiikka- ja markkinointievästeille alla olevasta painikkeesta. Muuta hyväksyntä analytiikka- ja markkinointievästeille
Save settings
Cookies settings